woensdag 30 maart 2011

TROTS


Het leven begint bij 40 zeggen ze weleens. Nu, 1 dag voordat ik deze leeftijd mag bereiken zit ik eens over deze uitspraak na te denken, ben ik het hier mee eens??? Mijn conclusie Ja en Nee...

Als ik terug kijk op de eerste 40 jaar dan heb ik zeker geleefd met alle "ups en downs" die je zoal tegenkomt in 't leven. deze stelling past iets beter...Het leven begint bij bijna 40 ;-) Het afgelopen jaar was voor mij heel bijzonder.. Ik heb mijn lang gekoesterde wens in vervulling zien gaan namelijk mijn enthousiasme voor creativiteit en ambacht mogen overbrengen op anderen. Ik heb dit mogen realiseren door in september 2010 een kaarsenmakerij op te zetten en te runnen met en voor leerlingen van het speciaal onderwijs.

Trots ben ik op wat er inmiddels al staat en hoe leerlingen hun (werk)ervaringen opdoen, Trots en blij ben ik dat mij de kans is gegeven deze droom te verwezelijken. Trots ben ik ook als ik zie dat leerlingen blij worden en het hun goed doet te zien dat de producten die ze maken verkocht worden. Helaas kan ik in het kader van de privacy geen foto's van de leerlingen in de kaarsenmakerij plaatsen op deze blog, Wel even een kleine impressie van de kaarsen die ze maken. Hieronder een foto van onze voorjaarscollectie Later meer kaarsen...

1 opmerking:

Aafke en Cor zei

Hoi Lineke,

Toevllig keek ik weer eens op je blog. Ik ontdekte het plaatje met die mooie groene kaarsen. Je kunt echt trots zijn op wat je op je school tot stand hebt gebracht. Ga vooral zo door.

Groetjes,