donderdag 31 maart 2011

creatieve kadoverpakking de Creaardappel

...en dan ben je ineens 40. Krijg je van je collega's naast een mooie kaart een aardappel kado.

een hele originele manier om geld te verpakken, een top idee die ik jullie niet wil onthouden

Mijn lieve collega's weten dat ik helemaal weg ben van stempelen. Op de bovenkant van de aardappel is in spiegelbeeld ( dus ook nog als stempel toepasbaar, moet hem nog even uitproberen) een grote 40 uitgesneden,( voor het geval dat ik mijn leeftijd zou vergeten ;-) de binnekant is uitgehold en voorzien van een "dekseltje"deze was keurig met spelden vastgezet binnen in de aardappel zit een leuk geldbedrag zodat ik straks op de Art Specially Beurs in Zeist mijn hebberigheid niet helemaal hoef te bedwingen.Nogmaals bedankt meiden voor dit originele kado en al jullie felicitaties. Hieronder de foto's van dit geweldig creatieve idee.


3 opmerkingen:

Ineke zei

Hoi Lineke, wat een orgineel en leuk kado voor een creativeling.
Groetjes Ineke

Aafke en Cor zei

Hoi jarige Lineke,

Je hebt erg vindingrijke en handige collega's, Lien. Daarmee ook gefeliciteerd! Iets om te onthouden, die creaardappel! We zien later wel of de stempel ook in de praktijk goed voldaan heeft. Je hebt hem vast en zeker getest.

Tot vrijdag.

Groetjes,

Dymphie zei

wat een schatten van collega's heb jij. Heel leuk bedacht en mooi uitgevoerd (hoe komen ze er op!).
En natuurlijk nog van Harte Gefeliciteerd!