dinsdag 6 mei 2008

Printerproblemen.....

Deze week kreeg ik problemen met mijn inktjetprinter. Al 5 jaar print ik met de i 850 van Canon. Een hele fijne printer omdat deze voor elke kleur een eigen cartridge heeft, Scheelt echt als er maar èèn kleur op is. en bovendien haarfijne fotoafdrukken.Maar deze week ging het mis, eerst wilde hij geen rood meer printen , toen even later wel weer rood maar blauw liet het afweten, Eerst maar een een reiginings prgramma er op losgelaten.. helaas het werd nog slechter.Ik dacht de printerkop is vast stuk. toen maar eens op een internetforum gekeken of er andere gebruikers waren met tips, en gelukkig die waren er, Ik heb een beetje een gok genomen maar heb de hele printerkop uit de printer gehaald en op een natte tissue helemaal schoongemaakt, Goed laten drogen in de zon, en vervolgens teruggeplaatst. en wat denk je.... Hoera! Printer doet het weer als vanouds! Dus soms denk je dat iets afgeschreven is maar een gokje wagen wil nog weleens positief uitpakken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben bij deze dan gewaarschuwd en terdege ingelicht, dankjewel.
Ik print ook al 10 jaar met een Canon BJC250 en die voldoet nog steeds.
Fijn weekend,