dinsdag 6 mei 2008

crea met collega....

Loes, een collega van mijn werk kwam deze week een dagje "crea"doen bij mij. Ze wilde voor haar tweeling dochters een fotocollage maken op canvas. Leuke uitdaging want we hadden dit beide nog nooit gedaan. Voor ieder dochter is er een doek. wel een beetje in de zelfde kleuren maar voor ieder dochter toch net weer anders.
De materialen die we gebruikt hebben zijn , voor de achtergrond acrylverf en verder veel gekleurd papier en stempels natuurlijk.Loes heeft voor de bloemen ponsjes gebruikt. De grote puzzelstukken op mijn canvasje komen van een kinderpuzzel die ik voor een "prikie"bij zo'n 1 euroshop heb gekocht. Insmeren met gesso en verven maar!Ik heb ze met de lijmpistool vastgezet. Hieronder zie je het eindresultaat van ons dagje creatief zijn ,waarbij ik nog wel even wil vermelden dat Loes veruit het meest productief was.. zij heeft maar liefst twee doeken gemaakt terwijl ik bleef "hangen" op èèn kleintje.

Canvasjes van Loes...


Canvasje van mij...

Op de foto's komt het niet zo goed uit maar de doeken van Loes zijn groter ( ongeveer 40x40 cm) dan mijn werkstuk ( 30x30).




Geen opmerkingen: