dinsdag 8 april 2008

Mixed Media: Speld

Voor de VAK creatieve handvaardigheidsgroep heb ik het volgende werkstuk gemaakt, De opdracht was, Maak een sieraad met metaaldraad, Verder waren toevoegingen en vormgeving compleet vrij. Het leek mij wel leuk om twee technieken te combineren. het stempelen in combinatie met metaaldraad. De speld bestaat uit passepartoutkarton ( hand bestempeld) omwikkeld met metaaldraad /bloembindersdraad. Voordat ik de draad om het karton gewikkeld heb heb ik er enkele kralen op geregen in de kleuren van het karton.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Lina,
Het laatste nieuws lees ik op je Impressie-blog. Wat fijn dat je je hebt ingeschreven voor Orvelte! Je geniet immers altijd zo van die werkweek.
Je kunt prima overweg met combinatietechnieken vind ik. Zo krijg je nog oneindig veel meer mogelijkheden om je uit te leven. Kijk al weer uit naar je volgende creaties.
Groetjes en tot ziens,