vrijdag 7 augustus 2009

CAC: Vrij onderwerp.


Bij de challenge site Crazy Amigo is er een vrij thema, techniek en maten zijn helemaal vrij, Ik heb gekozen voor een Back canvas Het canvasje is 15x15 cm groot, een leuk formaat om mee te werken. Heb een echt vakantie onderwerp. Ik ben dol op de Waddenzee, Helemaal terecht dat het nu Wereld Erfgoed is geworden. Voor mij een geweldige manier van ontspannen is een weekje varen met een klipper of tjalk in dit mooie gebied. Je komt dan echt tot rust.
Met dit canvasje heb ik geprobeerd die sfeer te vangen. Heb slechts 5 verschillende stempels in dit werk gebruikt. De boot, tekst labels, schelpen, kompas en stippen( deze laatste op de foto niet echt goed te zien) zijn stempels , de achtergrond bij het bootje is met aquareltechniek gedaan.

6 opmerkingen:

Terry zei

Schitterend!!

Art Journey zei

Heel erg mooi! Kan wel zien wat je lievelingskleur is als ik je blog zo zie!!!

Anita zei

Prachtig!!!!!

Aafke zei

Hoi lieve Lina,

eindelijk eens weer op je blog gekeken. Prachtig gedaan, die canvasjes. Het ene kende ik al, die staat 'op pronk'in onze keuken in de blauw-witte hoek.
Het andere... ja, aan het maken van dat werkstukje heb jij heel veel plezier beleefd. dat kun je zo maar zien! Kijk nu al uit naar naar je volgende 'impressies'.

Liefs, groet,

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ellie Knol zei

Sorry, ik moest het even verwijderen, de vorige reactie. Het was per ongeluk met het account van mijn jongste zoon.

Ik vindt dit echt geweldig!